.disebalik kata.

0 Comments
xfaham ke ckp perempuan??
haha..
intro skett.. cewahh!!
WINK;) Pictures, Images and Photos
aku ade bc dlm Remaja semalam..
page 135..
tajok die Aduhai wanita.. Lain kata, Lain maknanya..
salah satu statement (statement ke? tah aku pon x tawu.. may b info kot..)
bunyinye cm neh..
Wanita berkata > "saya rasa, antara kita berkawan adalah lebih baik dari bercinta"
Niat tersirat > "Awak bukan pilihan saya dan bukan pilihan yang tepat untuk saya! Lagipun saya tak suka awak!"

ayat tuh cm kene jee ngn aku punya situation..
ehem ehem.. ;p
the story will begin in a moment..
please take a deep breath.. ewaahh..~

last sem, my lil bro ade la bg my num kt mbr die..
adik aii neh mmg bayekkkkkkkkkkk sgt2..
suke mengedar number..
besar nnt aku nk die jdi pengedar lah..
Haikk!! korang jgn pkir aku nk swoh die jdik pengedar dadah lak k!!
swoh die edar fliers ke pizza ke Mcd ke..
ok.. sambong cite..
lepas itu (ala2 pn. nihlah la plak)
kitorang pon bermsg2 la sebagai kawan..
aku mmg nk kawan je ngn dak neh..
btw, lupa nk gtaw..
umo dia up setaon dr aii k..
name lak R = Rahsia.. hehe
then, bila dah msg2 neh, mule lah die nk declare ngn aku..
lepas itu, bile diantara msgnya berbunyi begini : sy nk kapel ngn awk bole?
aii pon menjawab lah begini : sy rasa sy nk stdy dulu la.. mls nk pkir kapel2 neh.. gipon, sy agp awk kwn je..

So, korang rase cm kena x ngn situation aku??
haha.. maksud aku tuh aku x suke die..
xkn nk direct kot.. bukan aku x suke langsung!
tp, i just feel weird kalo aku kapel ngn die..
and plus, i dont like him huhu.. Sad Pictures, Images and Photos



You may also like

No comments: